به جورباجور خوش آمدید!!!
به جورباجور خوش آمدید!!!
اخبار بارسلونا*مسي10*بارسا*اس ام اس*عکس*دانستنیها*مطالب جالب و خواندنی*بیوگرافی*فال و...
 

ستاره آرژانتینی بارسا اعلام کرد جو بسیار دوستانه ای در اردوی این تیم حاکم است و نگرانی بابت کسب توپ طلا هم ندارد




 

سایت گل – لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسا شایعه تیره بودن رابطه اش با داوید ویا را تکذیب کرد.

اخیرا گزارشی مربوط به اختلاف این دو در رسانه های اسپانیایی منتشر شده اما مسی تمام این شایعات را رد کرد و اعلام کرد جو بسیار دوستانه ای بین تمام بازیکنان در نوکمپ وجود دارد.

مسی در کنفرانسی خبری گفت:" مهم این است که تمام بازیکنان می دانند این اخبار شایعه ای بیش نیست و همه آنها دروغ است. هیچ اختلافی بین من و ویا وجود ندارد. وقتی این خبر را شنیدم بسیار تعجب کردم. رابطه من با ویا و تمامی بازیکنان تیم بسیار صمیمی و دوستانه است."

مسی همچنین در مورد توپ طلای فیفا نیز گفت:" هنوز زمان زیادی تا مراسم اعطای این جایزه باقی مانده و من اکنون به آن فکر نمی کنم. نمی دانم بار دیگر آن را کسب می کنم یا نه. فصل گذشته تا آخرین لحظه نمی دانستم چه کسی این عنوان را کسب می کند."

 


 



 


 


 



 


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 13 آبان 1390برچسب:, توسط sdh